Nová studie objasňuje faktory, které stojí za dobrým umístěním internetových obchodů při vyhledávání

Studie jsou zajímavým zdrojem informací a lze je využití pro zlepšení výsledků i strategie. S jednou nyní přichází i Searchmetrics, který se zaměřil na oblast internetového prodeje a webové stránky, které do této oblasti spadají. Cílem studie bylo zjištění faktorů, které posouvají internetové obchody na přední příčky vyhledávání a jejich následné využití.

 

Podívejme si na ty nejzajímavější a nejdůležitější:

  • Jen 3 % z 10 nejlepších internetových obchodů využívá Google Adsense nebo Adlinks
  • Internetové obchody, které se nacházejí mezi 20 nejlepšími výsledky, mají méně než třetinu průměrných Social Signals
  • Velikost internetových obchodů mezi nejlepšími 10 je až o 30 % větší, nežli je průměr ve všech oblastech
  • Počet interaktivních elementů u vysoce hodnocených internetových obchodů je větší téměř o 40 % než je běžné v Searchmetrics analýze
  • Podíváme-li se na 10 nejlepších výsledků při vyhledávání, většinou mají o více jak 70 % položek na jedné stránce oproti výsledkům analýzy
  • V prostředí internetového prodeje mají první URL adresy ve vyhledávání Googlu o více než 70 % interních odkazů v porovnání s výsledky výše zmíněné analýzy
  • Internetové obchody v top 10 mají až na vzácné výjimky TLD doménu .com.
  • Video není u internetových obchodů tak důležité jako u klasických webových stránek. Jen 35 % z top 10 e-shopů využívá na svém webu videa.
  • Počet slov u URL adres internetových obchodů je přibližně o 25 vyšší, než je běžný průměr